mottó

"Két ember között a legrövidebb út egy mosoly!!!!"

2010. január 8., péntek

minden rendben



Lassan minden kezd vissza térni,a régi kerékvágásba
...de csak lassan
Párom szenved,hogy nem nagyon szólok hozzá.

Ma megkaptuk a kissé vissza csökkentett fizetésünket...ma is sokat beszélgettünk,az üzletben arról,h mindenkire szükség van,és mennyire szeretnek bennünket,de nincs miből fizetni a fizetésünket.
Nagyon sajnáltuk a főnököt,és sírt.Neki is fáj...nem így tervezte,és azt mondta,h neki ezt a kis csapatot össze kell tartania.
Nem mondta azt,h mindenki mehet ahol jobb..hisz olyan most nincs.
A saját fiának nem adott fizetést...és ő az aki a sorban mindíg az utolsó.
Mindenki megértette.
A közvetlen szomszédunkba,naponta bocsátanak el embereket...


Sajnos most ez van...harc a túlélésért.
Panaszra addig nincs okom..és nem is akarok panaszkodni..mert meg tudunk élni,számlánkat tudjuk fizetni...sőt még egy pluszunk is van,aki elég sok időt itt tölt nálunk....és elég egészségesek is vagyunk,h tudjunk dolgozni.

10 megjegyzés:

Manócska írta...

Igen egészségünk legyen akkor mindenünk van és lesz!!!!
Ma is dolgozol?
Szép napot.
Itt ragyogóan süt a nap:)) Még a kedven is sokkal jobb!:))

MEGGIE írta...

Nagyon szomorú, hogy ilyen időket élünk. Az minden vágym, hogy ne kelljen rettegni a munkanélküliségtől, csak azt éljem meg.
A családomat már nem is merem kérdezni, mert azt hiszem ők is érzik, hogy remeg a léc....

pitypang írta...

Az én fodrászom úgy bérli a széket,amin dolgozik,a tulaj is dolgozik az üzletben,és még több fodrász is,de ők mind vállalkozók,mint az én fodrászom is.
És van rengeteg tanuló,ők mind a tulajnak "dolgoznak",illetve nála tanulnak.

Icuska írta...

Szia Manócska
Igen ma is dolgoztam...nagyon sokan voltak.
12 helyet,13-kor zártam...

Icuska írta...

Magduska
Olyan már nem lesz,h ne keljen rettegni.
A gépek felváltották az emberi munkát...kevés a munkahely...és sok az ember...

Icuska írta...

Kata
Nálunk nincs bérlés...mindenki beosztott...,és van egy főnök.
Tudom,h az ilyen munkahely nagyon ritka,a mai világba...

Tanuló nálunk is van...és annak segítenek akinek kell.
Régen sok volt..most csak kettő van.

Névtelen írta...

cincikém drága!

Én itt most ezt nem fejtegetem, hiszen mi szóban megbeszéltünk mindent. Annyit azért elmondok, hogy szomorú vagyok, mert idáig jutott az ország, hogy aki becsületesen dolgozik, az éhen is halhat, mire kifizeti a rezsit. Lopni, csalni kell, és vígan meg lehet belőle élni. Akit én is tegnap megkergettem, az nekünk 8000 ft kárt okozott. Ő eladja 5000-ért, és máris keresett egy rakás pénzt 2 perc alatt. Nagyon bosszantó, hogy ilyen világot élünk. A becsület már nem ér semmit.
Szép estét, puszillak.

Icuska írta...

Andi drága
Mindenben egyetértek veled,mert tényleg éhen halhatunk...
Bezzeg a barbabőrűek..vígan élnek.
Puszi

Névtelen írta...

Sajnálom Cinci. Nagyon szorítok, hogy minden rendben legyen!

Icuska írta...

Szia Vica drága
Én is abban reménykedem,h ezek után csak jobb lehet.
Puszi neked:)