mottó

"Két ember között a legrövidebb út egy mosoly!!!!"

2010. február 2., kedd

köszönöm jól vagyok.



Régen jártam itt...na azért szoktam jönni,mert akinek itt van blogja,hozzá innen lépek be.
A februárom jól kezdődött....legalábbis munka szempontjából.
Szerencsére hétfőn jó sok volt a munka,meg látszott,h már sokan fizetést kaptak,de mondták is a vendégek.
Ha nem lesz megint munka,akkor újra megyünk szabira,mert más megoldás nincs.
Sajnos a munka keresésre nem kaptam választ,a telefonost meg én nem hívtam fel..

Tartozom Manócskának,a kép beillesztéssel,h hogy kell,h a kép mozogjon.
Megpróbálom érthetően...

Manócska
1 bemész a írok egyet
2 ráklikelsz arra az ikonra,ahol a képet szoktad fel tenni.
3 ezek után nem tallózással teszed be a képet,hanem a tulajdonságot másolod be,amit jobb oldalt találsz,és a sor elejére ez van írva...URL oda.
Fölé meg az van írva,másik kép hozzáadása.
Remélem érthető manócska,hisz a blogolon is megy ez neked.

Még mindíg van egy adósságom,egy játékban kellene részt vennem,és egy titkot kellene magamról leírni...na ezen még gondolkodom,h mi legyen az.
Mert ha leírom,akkor az már nem titok.

18 megjegyzés:

pitypang írta...

Köszi,nekem sikerült!! :)

Icuska írta...

Szia Andi
Örülök,h tudtam segíteni...:)

Manócskának írtam,de ő nem jelentkezik...

MEGGIE írta...

Szia Cincike
Én is megpróbálok szólni a manócskának, hogy nézzen ide, engedélyeddel.
Engem is megkérdezett, de én nem tudtam neki segíteni, biztosan órűlne neked.

Icuska írta...

Szia Magduska
Köszike...
majd ha erre jár úgy is megtalálja,mert olvastam,h mostanában nem nagyon blogol...
Puszi

Manócska írta...

Itt vagyok már,olvasom Cincike. Köszönöm szépen,hogy leírtad,el is mentem majd kipróbálom ha lesz időm,remélem megtudom oldani de kétlem:(
Hogy vagy Cincike?
Mi jól vagyunk,anyu ma náthás lett,holnap megyek Neki gyógyszerért.
Puszillak.

Icuska írta...

Szia manócska
Sajnálom,h anyukád náthás,nagyon kellemetlen tud lenni.
Jobbulást kívánok neki.

Ha nem tudod meg oldani így se,akkor vasárnap hívlak,és együtt meg csináljuk,,,,

Én jól vagyok köszi:)
Puszi neked.

Manócska írta...

Köszi a jó kívánságot,remélem hat is rá,tömöm belé a nátha elleni bogyókat meg a c vitamint is.

Na még azt áruld el hol vannak ezek az URL -ek amit be kell illesztenem,mvagy honnét szedjek le képet mert én a googleről szoktam meg vannak PPS-ekből kimentettek, de ugye azok nem mozognak.

Manócska írta...

de hogy googleről,látod milyen lüke vagyok a gmailról.

Manócska írta...

Hihihihi sikerült,jaj ugye nem vagyok normális hogy ennyire örülök neki?:))

Névtelen írta...

cincikém!

Sokmindent nem tudok a témához írni, hiszen szóban megbeszéltünk mindent, de azért örülök, hogy a forgalmatok javult. Bárcsak mindenhol így lenne, és maradna is.
Puszillak.

Icuska írta...

Manócska drága
Annyira örülök,h sikerült...ez azt bizonyítja,h érthető volt amit írtam.
Én a netet itt tanúltam köztetek...
Puszi

Icuska írta...

Andi
Igen,és is ezt szeretném,ha mindenhol lenne nagy a forgalom,és lenne az embereknek pénze.
Nem baj,ha nem szólsz hozzá,az is jó,ha csak benézel.
Ezt nem tudom megmondani,h miért...de jóóó:)

Névtelen írta...

Most is benéztem! :-)
Minden nap benézek ám, jó? Puszillak kedves.

Icuska írta...

..én is puszillak Andika
Szerencsére most nincs ide írni való...

Manócska írta...

Kukucs:))

pitypang írta...

http://cute-bloglayouts.blogspot.com/

Innen veszem a háttereket.El kell kérni,ha találsz kedvedre valót,segítek.Nem emlékszem,hogy kaktuszost láttam volna :(

Icuska írta...

Köszi,átnézem...és szólok,ha találok valamit:)

Gyöngyi írta...

Cincike, látod, majd csak beindul a forgalom, nem szabad olyan sötéten látni a dolgokat! Boldog Valentin napot kívánok! Puszi: Gyöngyi