mottó

"Két ember között a legrövidebb út egy mosoly!!!!"

2009. december 22., kedd

karácsonyi beigli




Megint nem jó a blogger,ezért jöttem ide.
Még jó,h van ez is...most érek rá..

most legalább kiírták,h nem lesz blog...
ez van kiírva:szóval nem gondoltam volna, de megint költözik a szerver... este 8-tól pár órán át várható ilyen leállás, meg kimaradás, elvileg semmi vészesen hosszú dolog. aztán majd kiderül, ugye.
köszönjük a megértést, türelmet és a többit.


Sokat dolgoztam,takarítottam,már legalább azt nem kell,mostam főztem,és még én is vásároltam egy kicsit,és a postán is feladtam egy csomó pénzt,úgy hogy nyugodtan várom a karácsonyt.
Itt szerencsére nem esett semmi.


Eredetileg a méterest akartam ma sütni,de belegondoltam..mi van ,ha nem sikerül...ezt nem sütöm olyan sokat.

Ha nem sikerül,akkor így lett volna időm másikat sütni..de sikerült...és nagyon tetszik is...

A tavalyi megrepedt,de ez nem...
Puszi mindenkinek...


ez a kis fa világít az ebédlőbe..olyan szép.
Ma már a karácsonyi terítőket is feltettem...

8 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Nagyon ügyes vagy...
Kár, hogy én azt sem sütök..., a barátnőm holnap jön és megtette helyettem..
Szép a dekoráció is, ahogy elnéztem, ma semmit sem pihentél...
Azért csak óvatosan, vigyázz magadra...
Puszi.

Icuska írta...

Magduska
Köszi..tényleg nemsokat pihentem,majd az ünnepek alatt...:)
Látom kezd megjönni a kedved a sütögetéshez...így van ez,ha van sikerélmény..

Írtam e-mailt..
Puszi

pitypang írta...

Én ma gyümölcskenyeret,és hókiflit sütöttem,mindkettőt feltettem a főzősömre :)
Holnap,vagy csütörtökön fogok diós-mákos kalácsot sütni,mert nálunk az van,nem beigli :)

Icuska írta...

Én még nem tudom mit sütök..mire lesz időm..
Megyek nézem a gyümölcskenyered..
Itt is kérdezem...hogy kell ide videót betenni????

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy cincikém! Nekem meint kirepedt, de tudom, hogy az a baj, hogy a közepénél vékonyra nyújtom, de ez mindig későn jut eszembe, amikor már késő, és fel van tekerve. :S
Biztos nagyon finom a tied is. Milyen volt a mézesem? Megkóstoltad?
További jó készülődést, megpróbálok még jönni. Puszillak.

Icuska írta...

Drága Andi
Neked is nagyon boldog ünnepeket kívánok...sok szeretettel.

Nem baj az,ha kireped,attól még nagyon finom lehet.
A mézesed elfogyott,finom volt.
Puszi,és gyere ha tudsz...

MEGGIE írta...

Cincikém
Ezen az oldalon is kívánok neked és kedves családodnak, meghitt, boldog Karácsonyt.

Icuska írta...

Drága Magduska
Én is Boldog Karácsonyt kívánok,és várom a jelentkezésed..:)
Puszi
A blogodat nem találom..